Istorijos ir veidai

Søren Fink-Jensen

"Siekiame tapti labiau matomi sektoriuje"

2009 metais įkurtoje kompanijoje „1ClickFactory“ dirba virš 40 darbuotojų. Įmonė eksportuoja 98 proc. paslaugų į Skandinavijos šalis, Vakarų bei Rytų Europą, Šiaurės Ameriką. 2011 metais įstojusi į asociaciją „INFOBALT“, bendrovė tikisi užmegzti tvirtesnius ryšius su kitais organizacijos nariais, sako jos vadovas Søren Fink-Jensen.

Søren Fink-Jensen

Kuo užsiima jūsų įmonė?

Įmonė teikia „Microsoft Dynamics“ verslo valdymo sistemų (VVS) vystymo ir atnaujinimo paslaugas visame pasaulyje.

2010 metais kompanija tapo „Microsoft” partnerių Kompetencijų Vystymo Centru ir savo mokymų bei konsultacine veikla prisideda prie Rytų Europos regiono „Microsoft“ partnerių verslo efektyvumo skatinimo.

Kokį Jūsų įmonės produktą galėtumėte išskirti? Kodėl?

Didžiausiu pasiekimu kol kas laikome verslo valdymo sistemų „Microsoft Dynamics NAV“ ir „Microsoft Dynamics AX“ atnaujinimų (angl. upgrade) paslaugų paketo sukūrimą. „1ClickFactory“ sukurtas atnaujinimų paslaugų paketas neturi konkurentų nei vienoje pasaulio šalyje. Paslaugų inovatyvumas ir išskirtinumas padėjo kompanijai 2010 metais augti tris kartus lyginant su 2009 metais, ir du kartus lyginant 2010 metų ir 2011 metų tų pačių laikotarpių pajamas.

Kasmet pasaulyje atnaujinama tik 2-4 proc. programinės įrangos, paliekant milžinišką skaičių įmonių naudoti technologiškai pasenusius „Dynamics“ sprendimus. Pagrindinės šio reiškinio priežastys yra stoka specifinių atnaujinimų įrankių bei standartizuotų paslaugų, užtikrinančių greitą ir sklandų procesą bei prieinamą atnaujinimų kainą. Kaip atnaujinimo paslaugų dalį sukūrėme eilę inovatyvių produktų, tokių kaip „Upgrade Sales (ROI) Tool“, „Upgrade Subscription“, kurie naudotojams leidžia minimizuoti laiką ir kaštus VVS atnaujinimui, ir padeda partneriams VVS efektyviau „perkelti“ į aukštesnį technologinį lygmenį.

Kokius tikslus keliate įmonei artimiausiems trejiems metams?

Neseniai pradėjome veikti Šiaurės Amerikoje (Jungtinėse Valstijose ir Kanadoje) ir planuojame toliau plėstis.

Taip pat ieškome verslo galimybių „Microsoft Dynamics CRM“ atnaujinimų srityje ir žiūrime, ar galime sukurti pridėtinę vertę siūlydami šio produkto atnaujinimo paslaugas.

Ir toliau vystysime paslaugas, kurios padeda „Microsoft Dynamics“ partneriams perkelti savo sprendimus į „debesų kompiuteriją“.

Ko tikitės iš narystės „INFOBALT“ asociacijoje?

Tikimės būti labiau matomi ir žinomi IT sektoriuje. „INFOBALT“ suteikia galimybę skelbti paslaugų aprašymus ir kontaktus, tad mūsų įmonės informacija tampa lengviau prieinama vartotojams.

Mūsų klientai yra „Microsoft“ partneriai, tad jie greičiausiai yra ir „INFOBALT“ nariai. Tikimės, kad narystė šioje organizacijoje padės užmegzti tvirtesnius ryšius su kitais organizacijos nariais.

Kaip manote, ko reikia sėkmingai jūsų srities įmonei? 

Visų pirma, mūsų verslo pagrindas yra inovacijos. Antra, būtina gera produkto ar paslaugos idėja su pagrįsta verte klientui. Trečia, įmonei reikalingi motyvuoti ir talentingi žmonės. Ir, žinoma, svarbus darbų automatizavimo lygis, kuris užtikrina konkurencinį pranašumą. 

Patalpino: