Istorijos ir veidai

Paulius Stoškus

„Svarbiausia atrasti savo nišą ir kryptį“

"Estina" - interneto technologijų kompanija, prieš ketvertą metų sukurta trijų studentų, šiandien turinti stiprią, ilgą laiką nekintančią sertifikuotų specialistų komandą.

Papasakokite apie „Estiną“.

Paulius Stoškus2008-aisiais jėgas suvienijo trys iniciatyvūs studentai ir pradėjo kurti interneto svetaines. Ilgainiui nuo smulkesnių projektų peraugome prie didesnių, o šiuo metu specializuojames e-komercijos programavime bei atskirų internetinių produktų kūrimu. 

Kuo „Estina“ skiriasi nuo kitų interneto technologijų kompanijų?

„Estina“ specializuojasi ties ilgalaikiais projektais, stengiamės per laiką pažinti klientą ir sukurti maksimalią vertę jam. Turime stiprią, ilgą laiką nekintančią sertifikuotų specialistų komandą, o sukaupta patirtis leidžia išspręsti sudėtingesnius technologinius uždavinius.

Kokį savo projektą laikytumėte sėkmingiausiu?

iSign.io“ - itai paslauga, suteikianti galimybę mobiliuoju elektroniniu parašu pasirašyti įvairius elektroninius dokumentus tiek asmeninėje, tiek verslo srityje. Inovatyvus technologinis produktas, leidžiantis klientams taupyti laiką ir pinigus.

Interneto technologijų rinka dabar itin madinga ir konkurencinga. Ką - iš savo patirties - patartumėte naujai besikuriančiai šios srities kompanijai?

Svarbiausia atrasti savo nišą ir kryptį, būtina išskirti savo privalumus ir specializuotis tam tikroje srityje. 

Kodėl įstojote į „INFOBALT“?

Norime dalyvauti priimant technologinius ateities sprendimus ir renkantis jų kryptį, padėti populiarinti ir skatinti IT pažinimą, prisidėti prie Lietuvos, kaip šalies, pozicijų stiprinimo IT sektoriuje. Taip pat domina bendradarbiavimo galimybės su asociacijos įmonėmis, naujų rinkų pažinimas ir eksporto galimybės

Patalpino: Adomas Rutkauskas