Istorijos ir veidai

Inga Banevičiūtė

„Atstovaudama „Apple”, mūsų įmonė auga kartu, šis prekės ženklas verčia mus nuolat tobulėti”

Jau septynerius metus sėkmingai veikianti kompanija „AVAD Baltic“ yra vieninteliai oficialūs prekės ženklo „Apple“ atstovai Lietuvoje, atsakingi už nuoseklų prekinio ženklo auginimą visose Baltijos šalyse. 

Trumpai papasakokite apie „AVAD Baltic“

UAB „AVAD Baltic” - viena iš lietuviško kapitalo ACME grupės įmonių. 2007 m. įkurta kompanija yra vienintelis oficialus pasaulyje pirmaujančios JAV technologijų bendrovės „Apple" kompiuterių „Mac”, planšečių „iPad", grotuvų „iPod” bei aksesesuarų distributorius Baltijos šalyse. 2014 m. pradžioje mūsų komandoje dirbo 14 darbuotojų.
 
„AVAD Baltic” ne tik  atsakinga už nuoseklų prekinio ženklo „Apple” auginimą Baltijos šalyse, bet ir dalyvauja vystant mažmenos bei „Apple” prioritetinių pardavėjų (APR) tinklą. Pastarosios parduotuvės įrengiamos pagal griežtus JAV kompanijos standartus.
 
„AVAD Baltic” taip pat  aktyviai dalyvauja diegiant ir pritaikant technologijas švietimo įstaigose, atidarant „Mac” bei „iPad"klases bei apmokant švietimo darbuotojus naujausiomis „Apple”technologijomis. „AVAD Baltic” taip pat autorizuoja mokymo bei serviso centrus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.
 
Kaip tapote „Apple“ atstovais Lietuvoje?
 
„Apple” kompanija, siekdama populiarinti ir stiprinti savo prekinį ženklą mažesnėse  rinkose, nusprendė patikėti distribucijos teises „AVAD Baltic”, matydama kaip profesionaliai ir sėkmingai ACME grupės įmonės dirba Baltijos  šalių  IT  rinkoje. Dėl „Apple” atstovo  Baltijos  šalyse pareigų konkuravome su kitomis kompanijomis iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos.
 
Kuris „Apple“ produktas šiuo metu susilaukia daugiausia dėmesio?
 
Be jokios abejonės, tai yra planšetinis kompiuteris „iPad”.
 
Ką jums ir jūsų verslui reiškia „Apple“ prekės ženklas?
 
Mums „Apple” prekės ženklas –tai pirmiausia technologijų lyderis, kuris visą laiką žiūri į priekį ir pralenkia konkurentus naujomis idėjomis. Atstovaudama  „Apple”, mūsų įmonė auga kartu su  juo, šis prekės ženklas verčia mus nuolat tobulėti, pažiūrėti  į technologijas gyvenime ir modernų švietimą kitu kampu.
 
Kur šiuo metu matote didžiausią verslo potencialą?
 
Didžiausias ir dar vis mažai išnaudotas potencialas Baltijos šalyse yra  edukaciniai projektai. Manome, kad didesnis „Apple” technologijų naudojimas edukacijoje sukurtų pridėtinę ir kartu inovatyvią vertę visai švietimo sistemai. Nes švietimas buvo ir yra vienas svarbiausių „Apple”veiklos prioritetų.
 
Kodėl įstojote į INFOBALT?
 
Matome, kad galime prisidėti prie konkurencingesnės aplinkos kūrimo Lietuvos IT rinkoje. „AVAD Baltic” kaip distributorius nori palaikyti glaudesnius ryšius su klientais ir geriau įsiklausyti į vartotojų poreikius. Taip pat džiaugiamės, kad galėsime pasidalinti patirtimi IT sektoriuje su kitomis bendrovėmis.
Patalpino: