Paieška naujienose

Naujienų prenumerata

INFOBALT naujienos

2017-02-09 | INFOBALT naujienos | Informacinė visuomenė

Pristatome naujus asociacijos „Infobalt“ narius - VšĮ „Kauno informacinių technologijų mokykla“

2016 metais buvote išrinkti pažangiausia profesinio mokymo institucija Kauno regione. Kaip manote, kas labiausiai lemia jūsų sėkmę? Kokius didžiausius įstaigos laimėjimus galėtumėte išskirti?

Kauno informacinių technologijų mokykla visada siekė būti kartu su informacinėmis technologijomis, jas perteikti moksleiviams ir bendruomenei, taip išliekant modernia mokykla. Tai ir yra sėkmės paslaptis.

Pastaraisiais metais mokykloje buvo įsteigtos dvi akademijos – RedHat ir CISCO. Red Hat Academy – pirmoji Europoje tokio pobūdžio akademija ir ji yra pas mus! Daug įdėjome pastangų ir darbo, kad ši akademija atsirastų Lietuvoje, taip pat pirmieji įsteigėme testavimo centrą šiai akademijai. Už didžiulę atliktą pažangą mus pastebėjo ir įvertino ne tik  Lietuvoje. Spalio mėnesį Romoje vyko „Red Hat“ mokymo partnerių konferencija, pirmą kartą šios kompanijos istorijoje tarp nominantų buvo įtraukta mokymo įstaiga. Mūsų mokykla pirmoji iš mokymo įstaigų gavo apdovanojimą „Red Hat Academy Partner Pioneer“ (nominacija taip pat buvo skelbiama pirmą kartą). Darbai tuo nesibaigia, tikimės ir toliau daryti pažangą ir būti žinomi ne tik Lietuvoje.

Šiais metais veiklą mokykloje pradėjo CISCO kompiuterių tinklų akademija. Be to, mokykloje pradėjo veiklą „Coder DoJo“ programavimo klubas. Visa tai nulėmė, kad mes taptume  pažangiausia mokymo įstaiga Kauno regione šiais metais.

Su kokiais sunkumais bei iššūkiais šiuo metu susiduriate, vykdydami savo veiklą?

Turbūt suprantama, vienas dažniausiai sutinkamų sunkumų mokymo įstaigoms yra naujausios technologijos. Mokykla kryptingai savo veiklą mato ir vykdo informacinių technologijų link, o jos keičiasi labai greitai. Norint paruošti gerus specialistus, reikia ne tik gerų mokytojų, bet ir įrangos, mokymo priemonių. Nors mokykla yra vienintelė tokio profilio mokykla Lietuvoje, tačiau valstybė nėra pajėgi pilnai užtikrinti jos finansavimą.

Taip pat mokykla nori turėti daugiau partnerių įmonių, kurios galėtų priimti moksleivius praktikai bei konsultuoti mokyklos atstovus dėl reikalingų darbo rinkai darbuotojų rengimo.

Kiek šiuo metu mokykloje mokosi mokinių?

Šiuo metu mokykloje mokosi 576 moksleiviai.

Kokias specialybes galima įgyti Jūsų mokykloje? Kokios studijų programos yra populiariausios?

Mokykloje galima įgyti kompiuterių tinklų derintojo, multimedijos paslaugų teikėjo, žiniatinklio programuotojo, mobiliosios elektronikos taisytojo, apskaitininko ir kasininko, sekretoriaus bei finansinių paslaugų teikėjo specialybes.

Žinoma, populiariausios specialybės yra tos, kurios susijusios su informacinėmis technologijomis. Šiemet buvo ypatingai daug moksleivių, kurie norėjo mokytis žiniatinklio programuotojo specialybės, deja, priėmus net dviem grupėmis daugiau negu planuota, visų norinčių priimti neturėjome galimybės. Populiarumu nenusileidžia multimedijos paslaugų teikėjo ir kompiuterių tinklų derintojo specialybės.

Gal galėtumėte plačiau papasakoti apie šiuo laikotarpiu Jūsų vykdomus projektus ir esminius jau įgyvendintus?

Dabar mokykla vykdo Erasmus + projektą „Career factor: international experience“. Tai tarptautinio bendradarbiavimo projektas, kurio metu 15 pirminio profesinio mokymo moksleivių bei 6 profesijos mokytojai vyks į priimančiąsias mokyklas, organizacijas ir įmones Ispanijoje, Airijoje bei Slovėnijoje. Projekto tikslai – didinti profesinio mokymo įstaigų patrauklumą, orientuojantis į mokymo kokybę ir keliant mokytojų profesines kompetencijas, didinti moksleivių integracijos į darbo rinką kiekybinius ir kokybinius rodiklius, skatinant jų verslumą bei suteikiant galimybę atlikti praktiką užsienio įmonėje. Kiekvienais metais mokykla vykdo ir aktyviai dalyvauja Erasmus + projektinėje veikloje.

Šiais metais užbaigėme daug dėmesio sulaukusį projektą „Skaitmeninis saugumas Lietuvoje ir Šiaurės šalyse“. Kartu su partneriais iš Islandijos ir Norvegijos sukūrėme skaitmeninio saugumo modulį, kuris įtraukiamas į mokymo programas. Projekto metu organizavome diskusijas su suinteresuotomis šalimis dėl mokymų modulio esminių aspektų nustatymo, parengėme gaires skaitmeninio saugumo modulio kūrimui ir esamos situacijos analizę, skaitmeninio saugumo mokymų modulio aprašymą ir užduotis.

Kokių pokyčių sieksite 2017 metais?

Sieksime rasti naujų partnerių, priimančių mūsų moksleivius į praktiką, išplėsime pameistrystės mokymo formą. Norime įsigyti kuo daugiau profesinės mokomosios įrangos, priemonių ir įrankių - šiam tikslui ieškosime finansavimo galimybių. Taip pat norime plėsti akademijų veiklą, galbūt net įsteigti naują.

Ko labiausiai tikitės iš narystės asociacijoje „Infobalt“?

Mūsų manymu, „Infobalt“ gali suteikti puikią galimybę užmegzti glaudžius ryšius su įvairiomis įmonėmis ar organizacijomis - mokykloms yra ganėtinai sunkus šis procesas. Tai padės rengti paklausius specialistus, jiems perduoti labiausiai reikalingas žinias ir įgūdžius, gerinti mokymo bazę ir kokybę. 

Patalpino: Viktorija